3 Eylül 2009 Perşembe


Pazarda ikinci el tabak, bardak, biblo, fincan vs. yanısıra kitap ve dergi satışı da yapılıyor.Geçen ay ki pazarda iki kitap alacaktım "siyah süt" ve "böyle buyurdu zerdüşt" hadi biraz daha satış yapayım derken vakit geçmiş ve kitapları kaçırmıştım. Satın alan bayan bana söz vermişti bitirir bitirmez sana getireceğim diye :) bu ay bitirememiş önümüzdeki aya kaldı :) ben de kendime başka bir kitap aldım.kütüphaneme okumaktan büyük zevk alacağım bir dünya daha eklenmiş oldu....

2 yorum:

  1. biri oğuz atay mı dedi:)
    çok çok çok sevrim kendisini va yazım tarzını
    bakınız
    bende bahsetmiştim:)
    oguz atay okuyan birini görmek güzel mutlu oldum sevgiler


    http://asyaselda.blogspot.com/2009/06/tutunamayanlardanmisiniz.html

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim.Blogunu en kısa zamanda okuyacağım.sevgiler:)

    YanıtlaSil