10 Ağustos 2010 Salı

Her ikinci el pazarına gittiğimde mutlaka kendime küllük alırım. Bir gün sigarayı bıraksam da yine de almaya devam ederim. Çünkü çeşit çeşit küllük biriktirmek benim için hobi oldu. Bu çarık küllüklerin çiftini geçen yaz bir liraya almıştım.

Bu güneş küllükte bana Gitti gidiyordan geldi.

Deniz kabuğu tutkumu daha önceki yazımda anlatmıştım. Bu büyük kabuklardan bir kaç tane almıştım ikisini küllük olarak kullanıyorum.
Bu küllükte İngilizlerin ikinci el pazarından aldığım eski bir model. Ben çocukken bir benzeri annanemde vardı. Bunu da bir liraya aldım.Hepsinin kullanılma zamanı ayrı ayrı. Mesela bu küllük yemekten sonra sofra henüz kalkmamışken,güneş küllük bilgisayarın başındayken, deniz kabuğu gece ışıkları kapatıp,mumları yakıp Nesrin SİPAHİ dinlerken, çarık küllükleri de kahvaltıdan sonra keyif çayı içerken kullanıyorum. Belki çok saçma salak gelecek ama tüm bunlar beni mutlu ediyor :)

2 yorum:

  1. Gitmediğini düşünerek tekrar yazıyorum..

    Sen sigarayı bırakırsan da ben çok mutlu olacağım :))

    YanıtlaSil
  2. bir gün mutlaka ama şimdi değil :))

    YanıtlaSil