21 Aralık 2010 Salı

beklenen kargo!

Merakla yolunu gözlüyordum sonunda geldi :) Sadece akşamları vaktim olduğu için bir süre oyalanırım bunlarla. Artık kendime bir program belirledim ona uyuyorum ve şimdilik gayet iyi gidiyor. Örneğin sabah altıda kalkıyorum ve hemen radyoyu açıyorum. Önce bizim üç silahşörlerin kahvaltısını yaptırıp ardından kuzuyla benim kahvaltı faslımız başlıyor. İşyerinde zirveye ulaşan çay ve kahve çılgınlığım artık bitti. Çünkü çay ve kahve vücutta su tutuyormuş ve şişkin görüntüye sebeb oluyormuş yani benim bi günahım yokmuş tüm suç çay ve kahvede :)
Akşamları tamamen ev kadını düzeni alıyorum.Elimde işim tv de dizim, dizimde kedilerim öyle huzurlu öyle dingin tıpkı Fethiye deki gibi vaktimi geçiriyorum. saat on iki de de yatmış oluyorum altı saat uyku yetip artıyor bile...

Malzemeleri seçme imkanım yoktu beni avutacak malzeme yollayın demiştim o kadar :) bazılarını hiç denemedim takı yaparken ama iyi işler yapabilirim gibime geliyor. bakalım :)
Bu küpeler son kargodan çıkan boncuklarla yapıldı,iddiasız ama zarif duruyor mavi çiftin bir tanesini kendime sakladım.
Süet ip ve kolye sallantısını birleştir al sana kolye :)
Nazar boncuklarından hemen bir bileklik yaptım.Akşam olduğu zaman çekmeceleri açıp açıp malzemelerimi seyrediyorum çocuk gibi için için seviniyorum :) ha bu arada şafak 890 a düştü... 891. gün kumsaldayım .....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder