22 Eylül 2011 Perşembe

Kalbim Ege de kaldı...

Güne bu sevimli çocukla başlıyorum resmini çekerken utandığını farkettim ama alışık olması lazım hem Kemeraltında çalışacaksın hem de gelen geçenden utanacaksın olmaz ki :)
Kumaşların içinde kendimi kaybettim daha ileride çok daha güzelleri vardı ama almadım alamadım çünkü ne yapacağımı bilmiyorum ve dikiş konusunda çok acemiyim.
Burası da Dario Moreno sokağı hemen hemen her evin önünde poz verdim, zaman zaman arsızlık yapmak beni mutlu ediyor:) iki günlüğüne Güzelyalı' ya kuzenlerimin yanına geldik kıvırcık kuzumla sağolsunlar mükemmel ev sahipliği yaptılar bize birlikte çok çok güzel vakit geçirdik
Ve Asansör... daha bir çok güzel fotoğrafım var günden güne paylaşacağım...Fethiye den önce iki gün de olsa İzmir sefası ve dost yüzü görmek çok iyi gldi bize:)

4 yorum:

  1. benim de kalbim hep Ege'de, içimizde umut taşımasak....aahhhh ahhhh

    YanıtlaSil
  2. Çok az görüşebildik, hediyen olan blekliği istanbulda her gün taktım,herkesin çok hoşuna gitti, ben bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. BİZDE MUTLU OLDUK .TEKRARINA BEKLERİZ...

    YanıtlaSil
  4. Noblesse haklısın bir gün tekrar dönme umudu ayakta tutuyor bizi..

    Asortiğim güle güle kullan çok az görüştük doyum olmadı sana..

    Murad abi Ocak ta yine ordayım :)

    YanıtlaSil