20 Kasım 2011 Pazar

Kozmetik Günlüğü

merhaba bundan sonra sanırım pazarları makyaj,pazartesileri küçük mutluluklar diğer günler ise el işi blogu olacak bu blog:) Şimdi dudak koruyuculardan başlayalım oriflame,vesaline ve yine oriflame içlerinde en iyisi vaseline ve orfilame ın ruj gbi olanı diyebilirim elmalı küçük şirin balm ise sadece hafif renk verip çok kısa bir süre nem sağlıyor.
Akşamları Excipial hydro gündüz ise oriflame matlaştırıcı kremi kullanıyorum.krem biter bitmez sabah akşam exe devm edicem.
Saç kremlerine gelince Gliss hala bir numaram elsevein daha çok çalışması lazım yeteri kadar yumuşak değil.
en sevdiğim bölüm:) sırasıyla Oriflameden gelen ücret sıfırlama ürünü olan dazzle brown ruj,Avonun Enduring Wine ,oriflame Love nude ve yine oriflame sweet plum son iki ruju yediğimi söyleyebilirim hem renkler çok hoş hem de sürüşü mükemmel.Love nude olanı ağır göz makyajlarında kullanıyorum çok güzel duruyor.Oriflame ruj konusunda gözü kapalı alış veriş yapabileceğim bir marka artık.Avon a gelince ben rengini çok sevdim kalıcılığıda çok iyi bittiğinde yenisini tekrar alacağım.
Son iki Oriflame alışverişi dudak balmı,oriflame büyülü toplar jade ama ben büyüsünü bozdum toplarım baktım fırçaya gelmiyor habire kabından cıkıp düşüyorlar aldım ezdim hepsini rahat ettim .Oriflame görmek inanmaktır göz kremi nasıl derseniz gördüm inanamadım bende pek etki etmedi bunu ürüne değil de gece nöbetlerime bağlıyorum sanırım gece uykusunun yerini hiçbir şey tutmuyor:) Oriflame kapatıcı kit için söyleyebileceğim tek şey idare eder:) rujlar kadar başarılı değil Oriflame bu ürünlerde. Süngerler ise favorim her alışverişimde yedekliyorum:)
Pure skin yüz temizleme jeli ve toniğinden çok memnunum hem bana hem de ergenlik döneminde olan kuzumun siyah noktalarına çok iyi geldi...
Oriflame duş jelini kullanırken çok mutlu oluyorum içim açılıyor ürün güzel :) Avon nun karpuz kokulu nemlendiricisi aslında bir kavun ama ben bayıldım :)Oriflame milk honey el vücut kremi sanırım bundan sonra dolabımdan eksik olmayacak .Geldik bir kozmetik dosyasının daha sonuna tüm alışverişimi yazdım uzunca bir süre kozmetik almam sanırım yani en azından ben böyle olmasını umuyorum :)

11 yorum:

  1. Kozmetik ürünlerini izlemek bile keyif verici:)
    Genelde Avon'un ürünlerini kullanıyorum, şampuan hariç:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. aslında kozmetik alışverişi zevk değil zaaf bana göre ama ben zaafımdan memnunum:) Avonun rujunu ve nemlendiricilerinden ben de memnunum:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bence uzun süre birşey almasan iyi olur. ne kadar çok ürün var. benimkilerin de pelin yüzünden canları çıktı :)

    YanıtlaSil
  4. benimki hiç alakalı değil makyaj ürünleriyle varsa yoksa siyah tişörtleri :) bakalım tutucam kendimi :)

    YanıtlaSil
  5. masallah canım :) güle güle kullan ben gliss sac spreyinden almayı düşünüyorum son günlerde bi cok yerde olumlu yorumlar ile karşılastm :)

    YanıtlaSil
  6. canım ben glissten çok memnun kaldım bence dene :)

    YanıtlaSil
  7. Oriflame bende alerji ve daha beter şeyler yaptı,sen neden hep oriflame kullanıyorsun:D

    YanıtlaSil
  8. Üsturupsuzum şöyle diyeyim şimdi Oriflame bende alerji yapmadı bu bir ikincisi Ardahan da doğru dürüst kozmetik markası olmadığı için ve ben de Oriflame üyesi olduğum için ürümleri ordan alıyorum bir de internet be blog arkadaşlarımdan

    ha oriflame mükemmel bir marka diyebilir miyim ? asla ama iyi yada kötü ne varsa yazıyorum ne yazık ki ardahandan kurtulana kadar oriflam e devam :D

    YanıtlaSil
  9. Excipial'i yıllardır kullanıyorum tabi gerektiğinde.Öyle ki sülalemizin vazgeçilmez ilaçlarından biridir.:))

    YanıtlaSil
  10. Bende Gliss Kur´un siyah spreyini severek kullandim tekrar almayi düsünüyorum : ) Oriflame maalesef almanyada yok, ama bloglarda ürünler hakkinda yorumlar harika : )

    YanıtlaSil
  11. Viva hoşgeldin:) Gliss gerçekten iyi iş çıkarmış sıvı saç kremi konusunda :)Oriflame benim kurtarıcım oldu burada:)

    YanıtlaSil