5 Ekim 2012 Cuma

Morhipo Alışverişi

 Morhipodan ilk alışverişim bu çantalar oldu fiyatları sekiz buçuk lira gibi komik bir  rakam. ben kendimi bildim bileli kullandığım çantalar ya siyahtır ya gri ya da kahve( ne kadar da sıkıcı !) yeşil çantayı kuzu kendisine alırken ben de aşağıda ki fuşyayı seçtim kendime. sekiz buçuk lira ne olacak üç ay kullan at dedim kendime ama sağlam görünüyorlar. her iki çantanın içinde lavanta kesesi bulmam da hoş bir sürpriz oldu :)
 Ayakkabıyı da tam tamına dokuz liraya aldım :P bana dar kuzuya bol geldi :))))
 Bu üçlü tablo da kuzunun ısrar kıyamet istediği resim. gelir gelmez odasına astı bile. Artık ders çalışırken daha verimli olabilecekmiş :PP

3 yorum:

  1. Çantalar çok güzel güle güle kullanın.
    Fiyatlar süpermiş valla

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın canımmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Oooh güle güle kullanın yavrum :)) Muckkss !

    YanıtlaSil