7 Kasım 2012 Çarşamba

Kömür hanım' ın makamı

dün gittigidiyor' dan sipariş ettiğim kedi tırmalama geldi. evde sandalye koltuk halı ne bulursa canına okuyan Kömür ilk gördüğünde ilgilenmedi şöyle bir koklayıp yine sandalye tırmıklamaya gitti. sabah uyandığında da oralı olmadı. Sonra bi tırmalama sesi geldi koştum salona baktım ki doğru adreste az önce de makamına kuruldu bir de baktım az önce makamına kurulmuş bana bakıyor hemen resimliyeyim dedim. offff bebeğinin ilk adımını atarken anı ölümsüzleştirmek isteyen anneler gibiyim :P

9 yorum:

  1. Maşallah kömürün çok tatlı:)kömüre aldığın hediye de çok güzel ve özel..Eğer yerine alışırsa sen de rahat edersin..Sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım benden ziyade koltuk ve sandalyeler rahatladı :))) öpüyorum canım sevgiler...

      Sil
  2. Bu nasıl bir güzellik böyle! Kurum kurum kurulmuş bir de hanımefendi. Bizimkilere de kendimiz yapacağız diye malzeme biriktirdik ama yapacak olanlar kaytarıyor, iş başa düştü yine. Fiyatı ne kadardı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Proje Çantası canım elde yapmak en güzeli ama madem kaytaranlar var GG de 39 lira öpüyorum sevgiler..

      Sil
  3. :))güle güle kullansın hanfendi..

    YanıtlaSil
  4. Kömür hanım :)
    Adına bayıldımmmmm..bir isim bir kediye bu kadar mı yakışır ne kadar güzel yaa:)

    YanıtlaSil