25 Şubat 2013 Pazartesi

Örgü Günlüğü

Hiç yazasım yok  bu aralar aklım  fikrim tayin meselesinde. Takı da yapamıyorum ne zamandır boncuklar bana ben boncuklara bakıp ayrılıyoruz.Bunlar bu kış kullandığm atkı şal vs.Yukarıdai hazır alındı. Ben de örerdim ama önemli olan yok yere para harcamaktı :)
Siyah şalımı annanem ördü 80 yasına gelmesine rağmen hala üretiyor:)
Bu fular da annemin ördürüp bana yolladığı. Renkleri sıcacık :)
Bu simli mavi fular ise Limango dan sipariş 9.90 a almıştım ama hala kullanamadım. Nasıl olsa kış buralarda uzun sürüyor mutlaka fırsatım olur :)
Hepinize keyifli sağlıklı akşamlar:)

4 yorum:

  1. anneannenize cidden maşallah.her biri birbirinden güzel.güle güle kullan ama kullan:) tayin konusunda hayırlısını diliyorum.o huzursuzluk bende de vardı ama 3 yıl daha tayin isteyemeyeceğimi anlayınca kabullenmek zorunda kaldım:)

    YanıtlaSil
  2. siyah şal çok güzel gerçekten,çok beğendim,değişik bir havası var,iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil