12 Ağustos 2009 Çarşamba





Aslında buraya yaptıklarım harici konularda yazmayı sevmiyorum ama bu prensesleri size göstermeden duramadım.ben kolye ya da küpe yaparken, balkonda sigara kahve keyfi yaparken dizibin dibinden ayrılmayan iki güzel prenses :) Misket bizimle evimizi paylaşmaya başladığında otuz beş günlüktü şimdi on beş aylık bi abla :) Kömür de yol kenarında bulunup bana hediye olarak geldiğinde ne kadardı bilmiyorum ama bize geleli iki hafta oluyor:) Bir de balık ve kuşum var onlar zaten kendi alemlerinde :) Hayvanları ve çiçekleri çok seviyorum gerçi artık evde besleyebileceğim kedi köpek kuş limitini tamamladım ama çiçeklere gelince....:) sevgili asortik krep'in yardımıyla bir güzel çiçek yetiştirmeyi öğreneceğim :) işte size iki prensesin oyunda ve uykuda çekilmiş pozları :)

2 yorum: