19 Ağustos 2009 Çarşamba


Dün pazarda dolaşırken her hafta olduğu gibi kendimi baharat-kuruyemiş-şekerleme tezgahının önüne attım.Çeşit çeşit lokumlar,şekerler,baharat karışımları beni hep cezbetmiştir.(zaten bu cezbedildiklerim yüzünden bir türlü kontrol altına alamadığım kilolarım var)

Kahvenin yanında fincanın kenarına koyduğum küçük renkli lokumlardan aldım.Aslında fotoğrafını çekmek isterdim tüm orda bulunan şekerlerin ama hala çekingenim bu konuda.Sevgili Asortik Krep'e bu konuda hayranım çünkü hayatın renklerini çok güzel yakalıyor zaten blog yazma konusunda en büyük şevkim O.

Lokumları koyduğum bu küçük tası bu ay benim de stand açtığım ikinci el eşya pazarından aldım. Bana eskiye ait ne varsa hatırlatan bu küçük ayrıntıları çok seviyorum.




2 yorum:

  1. Fotoğraf çekmekten çekinme bence.. Sen doğal yaklaşırsan çevrendekilerde doğal bakacaktır :))

    YanıtlaSil
  2. haklısın yavaş yavaş hem alışıcam hem alışacaklar :)

    YanıtlaSil