20 Eylül 2010 Pazartesi

En sonunda okulları da açtık.. dizi sezonu da başladı havalar da serin ( en azından burası öyle) kısacası bir kış daha geldi benim ömrüme. Burada geçireceğim ilk kış daha koskocaman üç kış var önümde. İşten eve dönünce çok sıkılıyorum. Balkon yok cadde yok deniz yok sadece evin duvarları var.Önümüzdeki yaz mali durumum araba almama izin verirse çok iyi olacak en azından Kars'a Çıldır'a ya da Artvin'e gidebilirim. Gerçi iyi bir sürücü değilim ama şundan eminim ki Ardahan'da araba kullanabilirsem ( ne var ki diyenler gelsin görsün) her yerde kullanabilirim.Neyse uzun lafın kısası yine gittim bir kaç boncuk aldım bileklik küpe yaptım kendime burada bulabildiğim en iyi malzemeler bunlar. Şu kömür borcum bitsin İstanbul'dan malzeme alıcam.Kömür 900 lira olmadan ben 650 den aldım ve kelimenin tam anlamıyla göçtüm. Yine söylüyorum ben Fethiye de incik boncukla uğraşırken bu kadar masrafım olmuyordu daha ucuzdu hayat. Hem daha huzurlu hem daha mutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder