14 Eylül 2010 Salı

ŞEYTAN KALESİ


                  Hep Ardahan da gezilecek yer yok şehrin içi çok küçük diyordum ya. Sabah komşumla döküldük yollara.. Burası Çıldır yolu... Şeytan Kalesine giden yol.. ormanın içinden geçiyorsunuz ben bu manzarayı beklemiyordum açıkcası... Hem şaşırdım hem de sevindim yeşil görmek her zaman güzeldir :) 


                  Köyün ismini hatırlayamadım. Kars -Ardahan civarında kazların çok rağbet gördüğünü ve bu manzaraya hemen hemen her yerde rastlayabileceğinizi söylememe gerek yok. O kadar şımartılıp egolarına tavan yaptırılmış ki gelen arabaya bile duracak mı -çarpar mı diye dönüp bakmıyorlar :)  


Ve arabayı köye bırakıp kaleye doğru yola çıkacakken köyün mobil marketine  denk geldik. Aslında çok rahat bir alış veriş yöntemi. ne güzel evinin önünde istediğini seç ordan mutfağa taşı :) 


Harman yeri sürseler dedikleri bu mudur ki? sigara içerken uzaklara baka baka nefes çekmeyi severim. Emeğin manzarası güzel olmaz mı ... 

Çamlıçatak ormanı... buraya geldim geleli gördüğüm ilk orman olunca durup resimlemeden geçmedim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder