14 Ocak 2011 Cuma

Bahar Rüyası

Evde sakladığım tüm konserve, kedi maması kutularını çıkardım geçtiğimiz hepsini yapışkanlı folyo ile becerebildiğim kadar kapladım çok düzgün olmadı ama en azından yazıları kapattı. Canım Asortiğim bir dünya kaktüs çeliği yollamış, anlattığı tarife göre diktim kutulara... Sukulentler, kaktüsler birden evin havasını değiştirdi...
Bulabildiğim en güzel desenler bunlardı... Tek korkum onları soldurmak...
Yeşilli olan süt şişesi,daha önce turuncusunu yapmış ve kaktüs kondurmuştum içine..
İşte bir dost paketi bir kaç güzel çelik beni nasıl mutlu etti nasıl havamı değiştirdi.Umarım bu güzellikleri büyütmeyi başarabilirim...

2 yorum:

  1. Daha istersen gönderirim canım, güzel olmuş.
    Yeşil süt şişesindeki leş kaktüsü biraz kötü gözüküyor diğerleri iyi.Tek yaprakları da atmasaydın keşke söylemeyi unuttum.Onlarda yapraktan üretebiliyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş saksıların, ellerine sağlık, böyle güzel değerlendirmelere bayılıyorum ben...
    5.4 le sallandık demişsin, deprem listesine baktım merak edip nerede oldu bu kadar şiddetli diye, sen bayağı uzaklardasın galiba :) Sana da geçmiş olsun....

    YanıtlaSil