29 Ocak 2011 Cumartesi

her yerde kar var...

Soğuk,karlı ve sessiz bir hafta sonu daha yaşıyoruz. Tatil de başladı ama yıllık iznimi yazın kullanacağım için hiç bir yere kıpırdamıyoruz. Hal böyle olunca da takılara devam :)
Yukarıda ki kolyeyi turkuaz desenli akrilik boncuktan yaptım. kolye küpe bileklik ne yaparsam yapayım bu boncuk yakışıyor.
Bu bilekliklerin malzemesi Fethiye' den geldi. turkuaz ve mercan gibiler ama değiller yani ben öyle düşünüyorum :) malzemeyi gönderen arkadasım bunların aynısından bir de bileklik göndermişti fikir sahibi olmam için. aşağıdaki kolye de bileklik malzemelerinden arta kalanlar onları da inci görünümlü akrilikle birleştiriverdim.
modellik yapan arkadaşım bu kolyenin sahibi :) küpeleri de iliştirdik ki takım olduğu belli olsun :) aynısından iki tane daha sipariş aldım önümüzdeki hafta yaparım nasılsa geceler uzun geceler ayaz :))

1 yorum:

  1. ben yıllar önce kolye yapmayı ustası başımda yardım edeken denemiş ve vazgeçmiştim.Çok zor gelmişti, hala zor geliyor takı yapmak.minik minik sabır işi..çok güzel yapmışsın, eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil