13 Nisan 2011 Çarşamba

baharı istiyorum


Bahar zaten gelecek gibi değildi bir de nisan günü kar yağdı lapa lapa tam oldu. Buraya alışamadım alışamamda bu saatten sonra. Artık şafak saymayı bıraktım çünkü görüneceği yok upuzun bir gece var önümde.Evet bir mesleğim var sağlıklıyım kuzum yanımda çok şükür ama bazen şükürsüzlük nankörsüzlük ediyorum diye korksamda elimde değil ara sıra düşünmeden edemiyorum. Sanırım kuzumla ilgili gelecek kaygım olmasa ya da kenarda köşede biraz birikmişim olsa hiç düşünmem dönerdim Fethiye'ye.
Fethiye de takı yaparken bu taşlara bayılırdım. Morena kırık dizi ilk kez bu küpede çalıştım hoşuma gitti.Ebay da çok uygun fiyatlarla satılıyor aslında bende Serra Bujiteri den uygun fiyata aldım. aşağıdaki küpede kedi gözü ve balık aparatın birleşimi :))
Bunlarda nazar boncuklu kızlarım:) En üstteki kolyeyi siyah akrilik boncuklardan yaptım. Onun altındaki küpelerde kırık turkuaz ve beyaz inciden yapıldı. Bu ara benim küpe deliliğim devam ediyor. daha resimleyemediğim bir çok küpe var fırsat buldukça resimlerim... Bir an önce yaz'a kavuşmak dileği ile...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder