9 Haziran 2011 Perşembe

BU FASULYE, MOR FASULYE :)

Fethiyeden gelen kargodan çıkan fasulyeler renkleri mor ve çok şık duruyolar :) Renkleri çok canlıydı ama pişirince anında normale yani yeşile döndü oysa ben mor fasulye yemek için kendimi öyle bir hazırlamıştım ki baya bi hayal kırıklığı oldu :)
Bu küçük kupalarıda Göle' ye görevli gittiğimde gördüm . Hemen dükkana daldım tabii bir şeyler içmek için hiç uygun değiller ağız dudak bırakmazlar insanda yakar atarlar ama kaktüs sukulent için ben çok iyi fikir diye düşündüm. Eskilerden unutulmaya yüz tutmuş bu küçücük şeyler ansızın karşıma çıkınca öyle mutlu oluyorum ki :) Öyle görünüyor ki Göle' ye daha çok gideceğim her gittiğimde alırım bir iki tane çünkü on on iki tane olunca güzel bir kaktüs seti olur diey düşünüyorum :)Evet bu da vazgeçilmez aşkım damla sakızlı kahve bu sefer yanına ufak bir jest yapıp çikolatalı kahveli leblebi şekeri yollamış paket yarılandı bile. İşten gelince kıvırcığım hemen bir fincan getiriyor ne dert kalıyor ne tasa..Bir de Ardahan da bulabilsem bu kahveden varsa yoksa Mehmet Efendi :))

10 yorum:

  1. mor fasulye ilk kez görüyorum, kupaların pek şirin, kahveyi de afiyetle için.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Noblesse :)

    YanıtlaSil
  3. mor fasulye ilginçmiş, ve de şahane bir renk. ben de mor yemek isterdim ama yeşile dönmüş:)) afiyet bal şeker olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. a a a mor fasulye.hayatımda ilk kez gördüm.demek fethiyeden...merak ettim doğrusu.istanbulda yaşıyorum ama böyle birşey görmedim tuhaf.gidip fethiyeden almakmı gerek şimdi bunları...tadı nasıldı? bildiğimiz fasulye mi varmı değişik bir lezzet?

    YanıtlaSil
  5. Asortiğim ÇOk teşekkürler geldiğimde bulursam sana da pişiricem :)

    Sinner; Yaz tatilinde Fethiyeye gidicem bulursam sana yollarım adresini yollaman yeterli :) tadı bildiğimiz fasulye zaten ısı rengini yeşile döndürüyor bu arada hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. a gerçekten mi,fethiyeye gittikten sonra haberleşiriz öyleyse çok sevinirim gerçekten böyle ilginç şeyler kadar beni mutlu eden birşey daha yok.

    hoşbulduk bu arada :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bu kupaları nereden aldığınızı sorabilirmiyim? hepside şahane, arayıp da bulamadığım şeyler.

    YanıtlaSil
  8. Derya Kuzusu Merhaba ben Ardahan da yaşıyorum bu kupaları Göle ilçesinden aldım bir daha ki gidişimde kaç tane istersen alırım merkezde yok ama senin için bakıcam :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten alırmısınız, çook mutlu olurum inanın, biz üç kişilik bir aileyiz kupamız da üç tane olsun, sizinki gibi farklı farklı desenli ücreti ne kadarsa bana hesap numaranızı yazın (deryaeyuksel@yahoo.com)hemen göndereyim, ben buralarda ancak bit pazarında falan bulabiliyorum ama kullanılmış kupayı ancak aksesuar yapabiliyorum, birde onu kullanıp içebilmek harika olurdu, gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. tamam derya hanım göle ye ilk gitmem de alıcam :))

    YanıtlaSil