3 Aralık 2011 Cumartesi

Çakma parfümün dayanılmaz cazibesi ve Daybuyday alışverişi

Herkese merhaba :) bugün grip olmama rağmen neşeliyim sevinçliyim çünkü kargolarıma kavuştum.Facebook ta ünlü markaların çakmalarını satan bir arkadaşım var çakma derken aşağılama ya da argolamak için değil çünkü ben bayıla bayıla kullanıyorum ama en kısa yoldan anlatımı bu; Çakma :) hafta içi Gucci Envy Me siparişi vermiştim.Fethiye de D&P den alırdım ama burada o imkan yok.Az önce elime ulaştı kargom ve yanında aşağıda gördüğünüz Mac ruj ve Max Factor maskarayı hediye göndermiş.Bu rujun başka bir rengini bir başka alışverişte göndermişti severek kullanıyorum orijinali ile kıyaslama şansım yok çünkü orjinalini hiç denemedim.
Daybuyday alışverişim de kademeli olarak bugün elime ulaştı. Emily göz ve dudak kalemlerini Golden Rose pasajında gördüm ve hemen yumuldum tabii :) ben bu kalemlerden çok çok memnunum sanırım bir yıllık kalem ihtiyacımı gidermiş oldum :)
Şehrimize yeni açılan markette Listerine görünce ona da yumuldum ama her kullandığımda Bengay yutmuş gibi oluyorum :) ferahlığına diyecek yok ama dilimi dudağımı kavurup atıyor benim kuzu ise gayet memnun gıkını çıkarmadan 30 saniyeyi tamamlıyor :)
Garnier göz temizleme losyonunu da müstesna şehrimizin yegane alışveriş merkezi Bim den alınma :)
Aslında aklımda yoktu ama 6.75 i görünce dur bi deneyeyim dedim memnun da kaldım gayet güzel temizledi göz makyajımı.Aşağıda da ilk başta en sık kullandığım kahverengi kalemler olmak üzere Emilygiller :)








3 yorum:

  1. Canımcım güle güle kullaaan ;) Maşallah senelik kalem depolamanı yapmışsın :D Ben de seviyorum Emilyleri ama uzun zamandır elim gitmedi,çok yumuşak güzel olmalarına karşın hiç de kalıcı değiller yav .

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkür ederim :) Emilynin kalıcı olmadığını bir kaç arkadaştan daha duydum ama ben sabah sürüyorum akşama kadar aynı kalem duruyor ne akıyor ne bulaşıyor :)

    YanıtlaSil
  3. takılarındaki renk seçimi ve dizaynına hayranım, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil