18 Aralık 2011 Pazar

HAYTAP ÇIKARMASI



Geçtiğimiz çarşamba HAYTAP gönüllüleri Ardahan'a geldi.O gün ben de belediye başkanından Haytap'tan haberim olmadan randevu almıştım.Belediye de Şule hanım, Belkıs hanım ve diğer gönüllülerle tanıştım.Artık hayvanları koruyayım derken paralanırken yalnız değilim :) Belediye başkanı Faruk KÖKSOY çok duyarlı ve konuya hakimdi akşam üstü hep beraber yeni açılacak olan barınağa gittik ve orada tam ikiyüz elli tane kulübenin bulunduğunu görünce çok sevindik :) artık kedimiz köpeğimiz üşümeyecek.Kısırlaştırma ve yemek sorununu çözmek için çalışmalar tam hız devam ediyor.Şule ve Belkıs hanım salı gününe kadar Kars ve civarında barınakları dolaşıp gönüllü topluyor olacak.İkisininde harcadıkları enerjiye hayran kaldım akşam bizim evde çay içmesek olmazdı hem evime misafir oldular hem de benim dört canavarla tanıştılar :) ben şurup ya da ilaç içirirken kızıl kıyamet kopardı ama işin tekniğini Belkıs hanımdan öğrendim :) artık benim bebelere ilaç yutturmak olay olmayacak :) akşam hem çay içip Muhteşem Süleymanı izledik hem de benim aşureyi el birliğiyle kaynattık :) Kars Kafkas Üniversitesinden de pırıl pırıl iki gönüllü gencimiz vardı.Kısacası Niyet hayır Akibet hayırdı...
Yukarıdaki bebek haytap gönüllüleri tarafından yolda yaralı bulunan ve belediye görevlilerine teslim edilen şanslı bir köpek. Şu anda barınak açık olmadığından dolayı belediyenin otoparkında kaloriferin dibinde belediye görevlileri tarafından bakılıp tedavisi yaptırılıyor. barınak faaliyete geçene kadar bu bebek orada kalmaya devam edecek :)

6 yorum:

  1. canım,ne güzel işlere adım atmışsınız, ne kadarda misafir perversin bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim :) Böyle güzel haberler almak istiyorum artık ! İyi pazarlar ve sana kolaylıklar dilerim !

    YanıtlaSil
  3. Dilerim hayvanların iyi bakıldığı, korunduğu ve güzel gönüllü gönüllüler sayesinde sevgi ihtiyaçlarının karşılandığı bir barınak hayata geçer.
    Ümit veren gelişmeler olması ne güzel.

    YanıtlaSil
  4. Bak gördün mü? Senin orada olmanda bir hayır varmış demek ki.

    YanıtlaSil
  5. hepinize beni yüreklendirdiğini ve destek olduğunuz için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız :) inşallah çok daha iyi şeyler olacak...

    YanıtlaSil