6 Mayıs 2013 Pazartesi

İZMİR :)

Uzun zamandır yazmıyorum çünkü tayin tercihleri nereye çıkacak beklentisi ile gecem gündüzüme karışmışken bir türlü yazamadım ve nihayet beklediğim an geldi. Uzun bir bekleyişten sonra cuma akşamı geç bir saatte atamalar açıklandı. Allah nasip ederse bundan sonra İzmir' de çalışacağım :))
Yedi tercihten ilk tercihimdi İzmir ve gönülden istemiştim çıkmasını:) Bu aralar çok uğrayamam bloguma çünkü ev taşıma derdi kuzunun sınav telaşı aldı başını gidiyor:) Yeni bir hayat var önümde inşallah her şey iyi ve hayırlı olur. Tekrar görüşmek üzere :)

8 yorum:

  1. tebrikler, bir İzmir'li olarak çok sevindim, hayırlı olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Allah gönlüne göre verdi:) hayırlı olsun Pınarcım,hep mutlu ol:)

    YanıtlaSil
  3. Buraya da yazayım :)) Çok çok çok çok çooooook mutlu oldum İzmir çıkmasına tabi ki deee :D Artık ah İzmir vah İzmir diye hasret çekip,özlemene de gerek kalmayacak hehehh... Kaos sohbetleri de bizi bekler hem ,öpüyorum çok Pınarım !

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim sıkıntılı bir süreç bitti ve Rabbim gönlünüze göre vermiş.yeni şehirde mutluklar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hadi Allah hayırlı uğurlu etsin, kazasız belasız yeni yuvanıza gidin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bir İzmirli olarak sayfanızı merak ve beğeniyle takip edeceğim bundan sonra :))

    YanıtlaSil
  7. Bir İzmirli olarak sayfanızı merak ve beğeniyle takip edeceğim :))

    Selamlar

    YanıtlaSil