9 Eylül 2013 Pazartesi

BEN GELDİMMM :)

Yoktum çünkü hayatımda köklü değişiklikler oldu.Artık İzmir de yaşıyorum. İki ay oldu ve  tamamen yerleştim sayılır.İstediğim bir semtte istediğim gibi bir eve kavuştum şu an için kiradayım ancak Allah nasip ederse seneye yaz kendi evimde olucam. Bunun heyecanı şimdiden beni sardı :) Kuzu üniversite sınavını kazandı şu an etekleri yeni bir hayata başlamanın mutluluğu ve heyecanıyla zil çalıyor.
İlk üç hafta deli gibi gezdik ama sandığınız gibi keyfiyetten değil daha çok ev alışverişi için ama Asansör'e yakın sayıldığımdan geceleri buraya gelip şehri seyretmek beni çok mutlu ediyor.
Balık ve deniz ürünlerine olan hasretimi doya doya giderdim. Şükür kavuşturana :)
Kemeraltı eskisi gibi değil ama yinede uğramadan geçemeyeceğim yerlerden biri hala..
Bu camii de Kemeraltında ancak ismini unuttum.
Avlusunda yatanlar var bunaltıcı sıcaklara yenilip ama resimlemedim :)
İzmir olurda gevrek olmaz mı :) 
Göreve giderken elim durmuyor arabadan da olsa çekiyorum :)
Konak Pier' in biraz ilerisinde serinlemeye çalışan çocukların mutluluğu görülmeye değerdi. O kadar çok şey var ki İzmir' e dair, bana dair anlatılması gereken ama kuzumu uğurladıktan sonra tekrardan  el işlerine ve yazmaya yoğunlaşabilirim. İşyerimde nete girmek çok zor burası Ardahan gibi sakin değil :) Yazmayı özlemişim  bir sonraki yazıya kadar hepinize mutlu, huzurlu günler diliyorum :)

10 yorum:

  1. Çok istediğin bir yere tayin olmana, mutlu olmana ben de çok sevindim. En doğudan en batıya... Bazan keşke eşimin de tayinli bir işi olsaydı da farklı farklı insanlar, coğrafyalar tanısaydım diyorum:) Garip ama gerçek. Belki de elimdeki nimet batıyor:) Ama biz de pek bir tıkıldık kaldık şeker.. O kadar tıkıldık ki, kendi coğrafya kitabımızın bile kapağını açmıyoruz. Amaaan neyse, sen bol bol İzmir göster, ben bakar, gitmiş kadar olurum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurten hanım devamlı tasınmak gerçekten çok zor bence de kıymetini bilin İzmir e gelirseniz mutlaka ağırlamak isterim o zamana kadar bol bol resim paylaşırım. Sevgiler :)

      Sil
  2. senin adına çok sevindim.yeni bir şehir ki İzmir olması süper(ben çok beğendim izmiri)oğlunun üniversiteyi kazanması(tebrik ediyorum) ve ev projesi...güzel keyifli haberler.ihtiyacımız var güzel haberlere.keyfiniz mutluluğunuz daim olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay iyi dileklerin için çok çok teşekkür ederim.Bu arada kuzu kız :P Sevgiler :)

      Sil
  3. Hoşgeldinnnn canım benimm.
    Kuzuya başarılar diliyorum sana da Rabbimden sıkıntısız huzurlu görevler olsun inş.

    öptüm kocaman umarım yollarımız kesişir bu güzel şehirde bir gün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice ablacım mutlaka kesişecek o yollar seni görmeden olur mu :) Öpüyorum seni )

      Sil
  4. hayırlı olsun tekrar şekerim.. musmutlu zamanlarınız olsun.. kuzu'ya başarılar :)

    YanıtlaSil
  5. Seni facedende takipteyim Pınarcım,yeni şehrin,yeni evin, işin,kuzunun okulu hayırlı uğurlu olsun ,hep mutlu olun:)

    YanıtlaSil