8 Aralık 2012 Cumartesi

GÜN BİTERKEN



              Bugün hafta sonu olmasına rağmen yine erkenden kalktım kuzuyu dershaneye yolladım, sonra kek börek faslına geçtim. kaç gündür karar vermiştim elimdeki  keçeleri kesip süsleyip içini doldurucam diye ama bu sabah ancak yapabildim şimdilik sadece kesebildim, önümüzdeki günlerde de süsler püsler içini doldururum
 
 
hazır elime geçmişken üç dört yıldır küçük teneke kutuda bekleyen küpe aparatlarını da değerlendirdim. Kırık mercan ve karışık renkli yuvarlak sedef  taşlarla iki tane de küpe yaptım.
Biraz uğraştırdı ama bunlarla çalışmayı özlemişim :)

 

Bu da karışık doğal taşlar ve taş kelebeklerle yaptığım mumlu ipe dizilmiş kolyem.
 
rangarenk cıvıl cıvıl yaptı dısarda gri renk asılı duran gök yüzüne inat :) 
 
keşke kelebeklerden daha çok alsaymışım.

ve başka bir kelebek yine doğal taşlarla..

Hepinize keyifli hafta sonları :)

4 yorum:

  1. Kek böreği aynen geçtim. Takıların hepsi birbirinden güzel olmuş. Uzun küpeye bittim resmen:)) Keçeleri de merakla bekliyorum:)) Süpersin:)))

    YanıtlaSil
  2. Oooh eline sağlık yavruuum :)) Rengarenk küpe çok cici olmuuuş :P

    YanıtlaSil
  3. ay iyiki şuan kek yiyorum yoksa çok canım isterdi ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. HARİKASINIZ ELLERİNİZE SAĞLIK HAMUR İŞLERİNİZ TAKILAR BİR GÜNE NASIL SIĞDIRDINIZ ÇOK GÜZELLER

    YanıtlaSil