13 Aralık 2012 Perşembe

Fethiye Yılbaşı Pazarı


Yazıma utanırmış gibi yapan Noel baba ile başlıyorum :)

Ben gidemedim ama Allah izin verirse seneye benim için bu pazarda dolaşmak alışveriş yapmak nasip olacak çünkü bu sene tayinciyim. Yürüyüş korteji oldukça renkli aşağıdaki bu sevimli çiftle fotoğraf çekilmeyi çok isterdim doğrusu :)


Gelelim sergilenen ürünlere. Fotoğraflar arkadaşımdan benim için kendi hoşuna giden ilginç bulduklarını resimlemiş. Kütüklerden yapılma baykuşlar gerçekten hem ilginç hem sevimli.



Bu konserve kutularını özellikle çekmiş "evde deli gibi kutu kavanoz biriktireceğine bir an önce boyamaya başla" mesajı bu :)

Şişe mantarlarından minik yılbası ağacı..

ve  anlata anlata bitiremediği çok beğendiği keçe standı :) bu kadar anlatacağına şu baykuşlu şapkayı alsaydı ya :)))


yine keçeden, botlar, patikler, yastıklar

dal parçalarından şekillendirilmiş başınızı yan yatırıp bakarsanız ne olduğunu daha kolay anlayabilirsiniz :) düzenlemeyi unutmuşum.:)

ve benim hastası olduğumu bildiği için özellikle tapırları çekmiş :)))

Herkese mutlu huzurlu sıcacık günler diliyorum :)

4 yorum:

  1. Bence bloğunu izliyorsa mesajını almıştır :D
    Yarın kapına kargoyu görürsen hiç şaşırma.
    Tayin haberine sevindim,hayırdır buralara mı geliyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım sonuç ne olacak Nilgün abla :))

      önümüzdeki haziran nasipse tayinciyim. ilk iki tercihim antalya izmir bakalım neresi çıkacak :) Kuzenim sabah aradı rüyasında beni Alsancak ta çalışırken görmüş :))

      Sil
    2. Bu rüyayı tuttum.
      Reyhan'da kahve içme dileğimiz gerçekleşecek nasipse :)

      Sil
    3. İnşallah Nilgün abla bunu çok çok istediğimi bil :) öpüyorum selamlar :)

      Sil